Ett tidigt inlägg idag...

Ja idag blir det ett tidigt inlägg för vi ska ut i kväll på bio och sen ev ut och äta lite på nån krog, Tomas fick ju det av jobbet eftersom han gick med på att jobba igår och idag så fick han bjuda frugan på middag på resturang... Och biobiljetter har vi så många nu så vi måste använda dom nu.. Vad vi ska se har vi inte bestämt riktigt ännu men nått bra blir det nog och sen går vi väl till The Highlander Inn och tar nått gott att äta...

Annars så har det inte hänt så mycket idag... Internet har fortsatt att krångla och idag är det e-mailen som har krånglat, men jag har pratat med supporten och dom sa att det var problem med det idag men att dom skulle fixa det under dagen och det hoppas jag att dom kommer att göra för jag har viktiga jobbmail som jag måste kunna skicka och kunna ta emot...

Men vi hörs kanske i morrn en stund vem vet..

Ha det gött alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0