Hon bara går och går!!!

Oj oj oj vilken dag det har varit...

Tyvärr så blev det upp sent idag för både Robin och Ronja skulle krångla inatt och jag tyckte att Tomas skulle få sova lite så jag tog hand om busarna inatt och sov länge istället, men så får det inte bli imorrn inte då ska det upp normaltid... Eller hur!!!

Har lekt lite med mitt smink idag oxå... Har fått nippran på att sminka mig... Har inte varit så intresserad av det förrut men nu på senare år så har det blivit allt mer och mer och det är ju bra att jag hittat Sheer Cover som är så enkelt att använda... Jag gjorde smoked eyes på mig själv och blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet... Tänkte visa en bild men jag har bara den som jag tog via mobilen så den får duga så länge, lägger in den andra bilden sen...


Syns inte så bra tyvärr för det blev en dålig bild, men jag uppdaterar inlägget sen när jag lagt in dom andra bilderna oxå...

Vad har hänt mer då...

JO RONJA GÅR!!!
Hon har ju varit på G länge men inte riktigt vågat släppa och har inte riktigt haft balansen heller för den delen men nu, nu knatar hon på som bara den. Går visserligen mäst med stöd men vågar hon så släpper hon och staplar iväg på vingliga ben... Jag som var rädd för att hon skulle vara lika sen som jag med att gå, men det dröjer inte länge innan hon går helt själv... JIPPI!!!

Och Tomas fick sin lönespec idag och den visade en summa som jag aldrig kunnat drömma om så jag är mer positiv till det mästa nu... Vet ju inte direkt hur mycket jag kommer att få men vi ligger ju inte på minus längre iaf, men kanske inte på så mycket pluss som man hade velat heller men det kommer att bli bättre det vet jag...

Ne nu ska jag snart ner och göra rent ansiktet med Proactive och sen så ska jag lägga mig och titta på Days och sen funderar jag på att sova lite...

Ses igen imorrn...

P.s glöm inte att kommentera:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0