Oj vilken dag och kväll!!!

Denna dag började med att jag kände mig riktigt krasslig i morse, hade ont i halsen, huvudet och magen så jag bad Tomas att ta ungarna så jag fick sova ett tag till och det gick väl bra... Vaknar vid ca 11 av att jag får sms om att brorsan och sambo ska få över kompisar och ska grilla och undrar om vi vill komma, vi tar med oss mat och dricka själv så står dom för grillen och sällskap... Jag tar på mig och går ner till dom andra och berättar att vi är bjudna till Eken för att grilla och det gillas av alla så vi bestämmer att vi åker in till stan och handlar dricka och potatis-sallad som jag var sugen på för vi behövde ändå åka in till stan för jag är tvungen att ha grejer till jobbet och Robin måste ha nya regnkläder och stövlar till dagis. Sagt och gjort så åker vi in till stan och handlar och sen hem och fixar till oss och går ner till Eken...

Är precis hemkomna och det var jättetrevligt mycket god mat och mycket trevligt sällskap, Robin har hållit låda hela kvällen och styrt och ställt. Han och brorsan har plockat små grodor och lagt i en burk med vatten och sen släppt ut, det tyckte Robin var jättekul så det har han underhållt sig med under kvällen... Vi andra har suttit och druckit gott och snackat skit...

Ne nu ska jag snart kanske sen nått avsnitt av Days eller annars så ska jag sova vi får sen vad som händer... Har barnen helt själv imorgon morgon och delar av eftermiddagen för Tomas ska åka och jobba. Dom ringde efter han på jobbet och bad att han skulle komma in för det var kaos där så imorron och torsdag ska Tomas jobba på semestern...

Men mer blir det i morrn... Najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0