Regn, regn,regn!!!

Ja hela dagen har bestått av regn, regn och åter regn... Det är så trist men det är tur att vi har Wii:t som man kan roa sig med under sådana här dagar... Har idag kört lite box och även lite inlines i ca 33 minuter och det kan jag säga att det känns i magen och i låren...

Igår så kunde jag inte sova så jag kollade in Aftonbladet och läste lite om det sorgliga med Michael Jackson. Jag är inte nån jättestor fan av honom men jag tycker att han har gjort en del bra låtar... Och när man ser det klippet där det sägs att hans död är fejkad då helikoptern ska landa så ser man att kroppen reser sig och sätter sig upp... Jag vet att ögat kan spela en ett spratt men jag tycker oxå att det ser ut som att kroppen reser sig och sätter sig upp... Kan det verkligen vara så att han är död, eller??? Efter att ha sätt klippet så är jag oxå förbryllad, kan det vara så att han fejkat sin död och befinner sig på hemlig ort och plats eller är han verkligen död?? Oavsätt så hoppas jag att han fått vad han förtjänar, lugn och ro från omvärlden och att han får vila i frid, han var en speciell person som har berört många med sin musik... Om han är död eller inte får vi nog aldrig veta men vad vi fått sätt så finns han inte i livet mer men än mer i våra hjärtan och musikspelare... R.I.P The king of pop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0