Sorry!!

Det blev inget inlägg igår för man var lite slut av värmen och så åskade det ju äntligen så jag hade fullt upp med att hålla koll på vart åskan var nånstans. Annars så tillbringades dagen framför datorn och på golvet med bus av ungar, Inget mer orkades med under gårdagen...

Och idag så har dagen till stor del tillbringats vid poolen och det var så skönt hela 27-28 grader... Mmmmm....

När Tomas kom hem så åt vi och sen så hällde jag upp saften som jag gjort på flaskor så nu har vi hemmagjord fläderblomssaft hemma... Och i helgen så ska jag nog baka lite mer bullar tror jag...

Livet känns lite bättre nu kan jag säga börjar njuta av mitt nya jag och jag hoppas att mina planer med min träning och allt annat som jag har planerat gör att jag blir helt och hållet nöjd, men det tar vi längre fram när jag börjar se lite mer resultat med allt...

Nu ska jag snart sova... Najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0