Wiiiiiiiiii!!!!!!

Japp nu är man ägare till ett helt eget Nintendo Wii med Wii fit + balanceboard och även en sports Active... Det gav Tomas och jag varandra i förtidigt bröllopspresent och var in till stan för att köpa idag... Var en sväng på Bauhaus oxå och fixade lite grejer tíll trädgården sen till nästa solomgång och sen så blev det Mc Donalds innan vi åkte hem...

Jag har kört lite tennis på Wii:t och lite balansövnigar och 25 minuter träning med sport active och man blev faktiskt lite slut av att använda det... Ska köra ganska duktigt med Wii:t framöver men inte i morrn för då gör jag en helt träningsfri dag iom att vi firar 2 års bröllopsdag och idag så har jag ju tränat lite så nästa gång blir på onsdag...

Nu ska jag snart sova men jag vill bara förvarna om att det med ganska stor sannolikhet inte blir nån uppdatering imorrn... Ska fira farfar som fyller 61 år imorrn och sen så ska vi iväg till nån restaurang tror jag vart vet jag inte men ut ska vi iaf..

Najt najt och på återseende..

Kommentarer
Postat av: svärmor o svärfar

tack för senast svärfar blev överlycklig för tårta och present det var jätte rart. Hoppas att ni hade en fin kväll.

2009-07-08 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0