Är lite off men lever ändå!

Natten har varit som den brukar, Robin vaknar och ropar på Tomas och han får gå in och lägga sig hos honom. Denna natten då skilde sig lite från andra nätter, Robin har nämligen fått för sig att han inte vill sova med blöja utan ska sova i bara kalsonger och visst att det är jättebra, ända nackdelen är att när han måste gå och kissa på natten så hinner han inte ner på toa utan sätter sig på golvet och kissar och det är inte så poppis hos pappa när han är nyvaken... Vilket hände inatt och då blev det blöja på, problemet är bara det att han vaknade och tog av sig blöjan i sömnen och hade bara kalsonger på sig när han vaknade men då var han duktig och sprang ner och kissade på toaletten... Däremot har han fått för sig att han ska sätta sig och bajsa på gräsmattan och påstår sig vara en hund och det är mindre kul, tyvärr så fick han för sig att han skulle vara hund på mormors vardagsrumsgolv och det är definitivt inte bra... Vet inte hur jag ska göra för att få honom att fatta att han inte ska göra så...

Annars så har det inte hänt så mycket idag, har varit och badat hos mormor och jag har varit inne på jobbet och snackat lite med mina gamla kollegor och det är så kul att komma tillbaka dit och jag längtar efter att börja jobba...

Imorgon blir det dagis igen, sista dagen för Robin sen är det sommarlov för honom till den 3/8 då han börjar igen och sen så börjar ju Ronja den 12/8 och det ska bli spännande...

Ne nu ska jag sova... Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0