Blääää!!!

Det är fortfarande snorigt och eländigt... Och man mår ju inte bättre av att vädret inte är roligare än vad det är... Har sån sprängande huvudvärk och är lite smått irriterad och livet är inte roligt alls just nu... Och inte nog med att vädret är som det är neee... Tv:n funkar ju inte som den ska så man kan ju inte sitta inne och kolla på film direkt... Suck... Men men det ska ju bli bättre väder nu så då ska ju inte tv:n behövas så vi hinner nog spara ihop lite pengar eller hitta ett bra sätt att kunna skaffa en ny tv snart hoppas jag...

Ne bättre än så här blir det inte idag... Ska lägga mig och kolla på lite film i datorn snart... Ja jag är väl knasig men jag ska kolla på Våra bästa år faktiskt.. Har följt den serien sen tv 3 kom till sverige och det gick på den marksända 3:an... Och även om det kanske är en värdelös såpa att kolla på så kan man inte sluta titta för man måste bara se vad som händer...

Så ha det gått alla glada så hörs vi kanske senare eller imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0