Dagen som varit...

har varit ganska ok iaf trots då att tv:n inte vill vara med mer men det får vi lösa när jag lugnat mig lite (är lite lessen och på lite dåligt humör över att den inte fungerar och då vill jag ha nytt direkt och det går inte då blir jag frustrerad), har varit på jobbet och lyssnat på väldigt bra nyheter från vår nya vd och det tycker jag låter lovande för framtiden.

Jag har ju börjat att använda några speciella hudvårdsprodukter för min hud som gärna vill vara torr utan nått på den och blir ju finnig och dan när jag har nått på den så jag har nu hittat en produkt som jag använt i snart 3 månader och jag trivs och jag tror aldrig att jag skulle ha så fin hud i ansiktet någonsin men denna produkt funkar verkligen för mig... Namnet på den är Proactive Solution och används bla av Jessica Simpson.

Jag har även börjat att använda en väldigt bra make up som ger väldigt bra täckning i ansiketet och en jättefin lyster. Det är en concealer och en mineral foundation, jag har bara använt den en dag men bara av att använda den en dag så är jag nöjd med resultatet. Den är lätt att ha på och den är lätt som en fjäder mot huden... Ja jag är nöjd... Och namnet på denna produkt är Sheer Cover...

Ne nu ska jag snart sova... Ska ju vara hundvakt i morgon pluss att jag ska köra Robin till dagis så här kommer det vara full rulle hela dagen... Yay....

Natti alla glada!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0