Dagens bravader!!

Dagen har bestått av tandläkarbesök och gnälliga ungar... Kan livet bli bättre??

Jag hade ett litet hål i en tand som var tvunget att åtgärdas så klockan 10 så satt jag i tandläkarstolen och fick bedövning och sen tog det inte lång tid innan det var klart och jag satt i bilen på väg hem igen... Väl hemma så fixade jag lite och sen gick jag ner till mormor och hämtade barnen, ja iaf tog en kopp kaffe innan Tomas kom dit och vi sen gick hem.

Sen så har jag ringt till försäkringskassan och kollat hur det står till med min föräldrapenning och som det ser ut nu så kommer Augusti vara en knaper månad då jag får nästan obefintlig föräldrapenning och eftersom jag inte jobbat så mycket då så kommer inte lönen att vara så kul, men det klarar vi sen jobbar jag ju gärnet och så mycket jag kan och får så då ska det inte vara några problem med inkomsten längre... Skönt att börja jobba snart igen, jag längtar värkligen att komma tillbaka och jobba...

I morrn så ska jag in till jobbet och höra VD:n berätta hur det ligger till på företaget, jag hoppas att det är goda nyheter som vi kommer att få höra...

Mer om det i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0