Hundvakt och födelsedagskalas...

Japp idag har man varit hundvakt och det gick faktiskt väldigt bra, den hund som ja trodde jag skulle få mest problem med var inte alls den hund som det var mest problem med. Jag trodde att Frans skulle vara till mycket problem men det var Sheila som var mest olydig... Tänka sig att det jag gjort med Frans har gett resultat... Tack Cesar Millan för dina goda råd... Nu är det bara Sheila som ska få sig en riktig genom körare så kanske det blir hund av henne oxå;)

Har varit på födelsedagskalas oxå eller ja iaf fika, storebrorsans sambo fyllde 32 år idag så vi var och grattade och att köra bil inne i stan just nu under studentenfirande är inte lätt kan jag säga, men det är bra träning för mig som blivit rädd för att köra bil iom det tragiska som hände med Lukas ( Jag har förknippat Lukas död med mitt bilkörande som jag gjorde under den period som han ev dog och har inte vågat köra bil efter det för att jag varit rädd att nått ska hända dom barn jag har nu, jag vet att det låter löjligt men så är det. Men det börjar ge sig nu...) Så att köra mitt istan med massor med mötande bilar och mycket trånga lägen är jättenyttigt kan jag lova och jag blir bara bättre och bättre på det...

Ne nu ska jag läsa några bloggar sen sova... Är jättetrött, har ju blivit förkyld mitt i allt...

Natti alla glada läsare... Och grattis alla studenter som slutat skolan nu och som läser denna blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0