Sommar och sol och vi har kort tajt kjol!!

och vi vill ha dig Markoolio...

Dagen har tillbringats nästan hela dagen ja iaf nästan hela eftermiddagen vid poolen fast det har blåst en hel del. Ja sa till Robin att jag skulle bada antingen igår eller idag men så blev inte fallet så jag måste väl ta mig i kragen och göra det imorrn... Morgondagen kommer till viss del att bestå av fläderblommsplockande för att sen göra fläderblommssaft, och sen skulle visst farmor och farfar komma en stund, sen får väl dagen komma som den kommer lika så söndagen... Annars så har vi varit inne till Coop och handlat lite mat för en månad och sen blev det Mc Donalds...

Nu ska jag lägga mig och inviga mina nya hörlurar som jag köpte...

Ses imorrn...

Just det var ju på för sent födelsedags fika hos min bror och svägerska vid Eken idag, dom bjöd på kaffe fika bröd och tårta och så fick vi varsin present. Tomas fick ett par nya shorts och jag fick ett plommonträd, så imorrn så ska det ner i marken är väl tänkt... Så då vet ni vad vi gör imorrn där oxå då;)

Najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0