Sommarbilder...

Idag har det inte hänt så mycket som vanligt så jag tänker sammanfatta dagen med lite bilder istället;)

               
Vårat för året nyinköpta familjeträd med tre olika sorters äpplen verkar trivas och har till och med blivit lite kartig och fått kart... Tror ju inte att detta kart kommer att kunna gå att äta men vem vet... Kul är det iaf att trädet trivs...


Lilla bus Ronja sitter i pappas knä och tittar på när mamma tar kort på trädet...


Lill buset som är så go... Vet dock inte vad han håller på med...


Våra gamla huskatter som står och kollar på nåt, ser väldigt spännande ut tycker jag;)


Ännu en liten miss som ligger och spanar här Frenschy...

       
Vårat underbart fina hus och Robins sjörövarskepp som Tomas gjorde åt honom... Det ser tyvärr ut som att det har sätt bättre dagar...

               
Och sist men inte bortglömd några goa bilder på Ronja när hon sitter i gräset och är bara så gooo...

Morgondagen kommer nog vigas åt städning och andra hushållssyslor tror jag... Måste hålla mig till lags så Tomas går med på att köpa den där Nintendo Wii:t som jag vill ha och hittat till väldigt bra pris... Men mer om det en annan dag...
Just ja, nu så börjar den nya headern att ta form så smått ska bara kolla upp några mått och sen så är nog bloggens utseende endrad till det absolut bättre tror jag...

Ne nu ska jag snart nanna... Ses i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0