Vad hände??

Mådde helt ok i morse när jag vaknade och var relativt pigg, men när vi kommit ner till mormor och satte mig och tog en kopp kaffe så bara poff så blev jag jättetrött och orkeslös... Har varit helt slut sen dess idag... Undra vad som hände för det har inte annars varit nån jobbig dag på nått sätt utan som vanligt med att Robin inte vill lyssna och gör inte som vi vill och Ronja är fortfarande lite gnällig men annars så är det som det ska så jag ska inte känna så här utan anledning tycker jag... Ja ja, får väl se hur jag mår i morrn, ska och lämna Robin på dagis i morrn och sen så ska jag lämna Ronja hos mormor för att sen åka in till stan igen och till tandläkaren och laga ett pyttelitet hål... Usch vill inte men måste tydligen, hoppas att dom söver hela mig igen så jag slipper höra eller känna;)

Ne nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen ska jag sova...

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0