Morsdag!

idag har det varit morsdag, och den har varit helt underbar! En helt fantastisk helg började ju redan på fredagen och fortsatte sen på lördagen då farmor och farfar kom och senare under eftermiddagen så kom även mormor och morfar, vi åt gott och drack gott och umgicks till framåt små timmarna då mormor och morfar gick hem och vi andra började att duka in i huset. Vi sa godnatt till farmor och farfar som sov över och gick sedan och lade oss, barnen hade redan då somnat så det var lungt i lägret.

Söndagen och morsdag började med att man fick sova ca en halvtimma extra eller nåt:) och sen var frukosten framdukad ute vid utemöbeln... Efter att vi ätit frukost så flyttade vi oss till skuggan då Ronja inte tyckte att värmen i solen var så kul. Väl i skuggan så fick jag min morsdagspresent som Robin varit inne och hämtat... Tack snälla gubben för att du följde med mamma in på guldfynd och köpte den;) Har sedan innan Ronja döptes velat skaffa mig ett familjeträd med små ramar som man kan sätta in små bilder på på familjen och nu till morsdag så köpte barnen (jag men för barnens pengar;P) den till mig så nu ska jag bara sätta in bilder i den...

Så här ser den ut...


Och iom att det var min namnsdag oxå upp på allt så fick jag även en ny bikini av min man...
Så här ser den ut...
  
Två överdelar och en trosa... Jättesnyggt blev det...

Sen gick vi ner till mormor och jag gav mamma en bukett med liljekonvalj och så har mamma sagt att hon verkligen vill sluta röka nu men vill prova den här nya sprayen så hon fick köpa det hon behöver till rökavvänjningen för 400:-...
Av min syster fick mamma en väldigt fin present men vad det är tänker jag inte skriva ännu, det kommer en annan gång...

Ne nu ska jag sova... Har en hel del att göra i morrn, ska kratta lite jord på baksidan av huset, vika tvätt och lägga i lådor, diska eftersom att diskmaskinen är trasig och busa med ungar...

Så på återseende i morrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0