Varför kan inte...

vissa beslut man fattar vara lätta, och garanterat inte kunna såra...
Att missförstånd och okunskap om hur den andra fungerar kan få en att fundera över att är det verkligen mig denna personen behöver ha i sitt liv trotts att man är nära släckt??
Att man inte kan fatta förrän det nästan är försent, att bara för att jag är en sån person som när jag hör att nån mår dåligt vill att det ska må bra direkt kan ha en negativ effekt på den andra.
Att man kan känna så starkt för någon och sen sabba det ganska direkt.
Vill ju inte förlora kontakten nu efter att äntligen ha fått den efter så många år av tystnad, men är rädd att jag gör det om jag gör nåt fel... Som typ detta beslut...

Varför kan livet inte vara enkelt???... Någon gång??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0