Resfeber... Lite granna ja...

Det här är ganska löjligt igentligen, men jag har börjat få lite resfeber över resan till Mora. Det är ok om man har resfeber när man ska till typ Turkiet eller Thailand eller nåt sånt men resfeber när man ska åka till en annan stad i samma land är väl lite väl knasig kanske... Men jag får ju resfeber bara jag ska åka på en utställning med katterna, visst att det kanske är lite mer nerver som spelar in där men hallå lite nervös över tågbytena är man ju, tänk om man hamnar på fel tåg inte kul... Men det ska bli kul att åka och hälsa på bror och umgås med honom en hel helg nästan, och se hur Mora är om det är lika fint där som dom har sagt... Ja jag ska ta med mig kameran och ta lite kort så jag har bildbevis på att jag varit där..

Det var allt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0