Så har man gjort det igen...

Ja slarvat med att uppdatera alltså...

Vad har hänt då sen sist jag uppdaterade då?? Jo Ronja kan nu vända sig från att ligga på rygg till magläge men inte tillbaka till rygg ännu men det kommer...

Det har varit farsdag och Ronja och Robins pappa fick ett par tofflor och mammas pappa fick en ny ficklampa...

Jag har åkt på en förkylning så nån träning har det inte änns funderats på men jag ska ge mig ut en kort vända i morrn och se om lugorna vill vara med igen annars så får ja snällt vänta ett tag till men men det märker vi ju i morrn...

Har börjat sola igen och det är skönt att steka sig...

Ne det var nog allt för denna gången...

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0