Förkylning och inskolning..

Ja Ronja har ju självklart blivit förkyld lagom till sin inskolning till dagis men än så länge så är det ok och vi ska åka in i morgon för att inskola henne men vi får väl se hur hon mår i morgon och utgå från det... Natten har varit ganska lugn som tur är Ronja har bara vaknat nån gång och gnällt och lika så Robin så det bådar gott för framtiden:)

Jag har tyvärr ganska dåligt med jobb denna och nästa vecka så jag har tagit föräldra ledigt i morrn och på torsdag och det gör ju inget iom att Ronja ska skolas in för då är vi på dagis under den tiden som hon ska vara där och sen så är vi hemma resten av dagen och kurerar oss. Nästa vecka vet jag inte när jag jobbar men som det ser ut så har jag några timmar varje dag iaf ska kolla med Liza idag och se vad hon säger.

Och sorry alla killar som trånat efter prinsessan Madeleine nu är det kört för idag så är det officiellt att hon och Jonas har förlovat sig... Stort grattis till er.

Ne nu ska jag ta hand om Ronja innan jag ska jobba...

Ha det så bra så ses vi imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0