Inskolning!!

Ronja var så pass pigg idag så vi åkte till inskolningen idag... Robin kör ju samma tider som Ronja under inskolningen så han tyckte väl bara att det var skönt att få sova en timma längre än vad han brukar... Tyvärr så ville varken Robin eller Ronja ha frukost när vi åt så dom var nog båda lite hungriga men det gick ju ändå... Robin var nog väldigt spänd på att få ha sin lilla syster på dagis tror jag, han ville ju inte att vi skulle gå ifrån honom när vi gick in på Ronjas avdelning och när vi sen gjorde rundvandring med dom nya mammorna då gick det inte längre utan då ville han följa med mig och då fick han göra det... Ronja annars tyckte att det var kul att vara på dagis, verkade det som iaf för så länge hon inte såg mig så lekte hon med dom andra barnen och fröknarna så det kommer nog att gå bra.. Inskolningen är iaf till nästa onsdag sen får vi se hur bra hon tar det hela så kanske att hon går upp till heltid näst nästa måndag, hoppas hoppas...

Här kommer en bild från dagens inskolning...


Fler bilder kommer i morgon...

Nu ska jag sova... Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0