Jobbeli jobb:)

Japp första jobbdagen är avklarad och det gick galant... Blev en mjukstart med bussen tracking och jag får väl säga att jag gjorde ett bra jobb iaf...

Annars under dagen så har Tomas varit hemma för att han skulle till läkaren men han fick inte nån tid förrän i morrn så i morrn åker han till läkaren och förhoppningsvis får lite kraftigare värktabletter för sin smärta... tycker så synd om honom när han går och har så ont...

Ne nu ska jag snart gå och göra mig iordning för natten, får se om jag tittar på desperat och dollhouse...

Najt najt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch å fy för att jobba ;)



Kram

2009-08-05 @ 22:12:28
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0