Oj oj oj, en sammanfattning kanske??

Har inte haft nån ork att uppdatera dom senaste dagarna för jag har varit helt slut när jag kommit hem från jobbet.

Har gått i ett, först upp tidigt på morgonen och fixa iordning sig för att sen åka och lämna Robin sen hem och "jobba" och ta hand om Ronja och Tomas (Tomas har ju varit sjuk och haft bältros som nu börjar bli bättre) och sen göra sig iordning för att sen åka in till stan och jobba och sen inte komma hem förren vid ca 21:30-21:50 på kvällarna, sen äta nåt innan sängdags... Ja det har gått i ett hela veckan. Blir bättre sen när jag jobbar i stan på dagtid och inte behöver åka hem och jobba hemma innan man åker till stan och jobbar typ...

Nästa vecka så jobbar jag vad jag vet måndag, tisdag och fredag men sen vet jag inte onsdag och torsdag för dom som bekräftar vet eller visste inte om att jag är fastanställd nu så dom hade inte bekräftat mina pass nästa vecka så jag skulle inte jobbat alls igentligen men så sa jag till och då fick jag iaf dessa tre dagar garanterat sen får vi väl se. Har ju inskolning med Ronja på onsdag, torsdag och fredag så jag lär ju ha att göra iaf...

Ne nu ska jag avnjuta min hemmagjorda kaffelatte som jag faktiskt fick till lite skum ¨på denna gången och sen så blir det väl The pianist ikväll sen när barnen har somnat.

Ne ses och hörs kanske i morrn... najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0