Tidiga inlägg...

Och när tid finnes blir det ett tag nu fram över...

Man har ju inte direkt vant sig att gå upp så tidigt och sen komma hem så sent som jag gör just nu... Men när sen dagtid har satt igång ordentligt och när Ronja nu denna vecka skolas in på dagis så blir det ju en till sak som blir annorlunda men det kommer nog att bli bra framöver när man vant sig vid allt det normala igen att jobba och lämna och hämta barn på dagis. Men tills dess så blir det tidiga inlägg och inlägg när tid finnes, men jag kommer att blogga det kommer jag att göra...

Annars då? Ja i helgen har jag fått varit gräsänka då Tomas var i väg till Bränntorp vid Kolmården och nörda de sig med sina kompisar så barnen fick vara hos farmor och farfar under fredag och lördag men sen vid 11 tiden så kom barnen hem igen och sen så var friden slut... Natten mellan lördag och söndag blev det inte så mycket sömn för både Robin och Ronja har börjat bli förkylda så det var mycket snörvel och hosta under den natten vilket höll oss tre vakna större delen av denna natt så ca 30 minuters sömn fick jag. Natten mellan söndag och idag blev det nästan en deja vu för det var en hel del knöl denna natten oxå men denna natt var jag ju inte ensam om att ta hand om dom som tur var.

Denna vecka kommer att ägnas åt måndag-tisdag: skjutsa Robin till dagis sen hem, "jobba" och sen ta hand om Ronja och sen åka och lämna Ronja hos mormor och sen åka till stan och jobba, komma hem vara lite social tills det är dags för sängen typ...

Onsdag-Fredag: Inskolning av Ronja på dagis och jobba iaf på fredag... Sen är det helg igen:)

Återkommer i morrn igen med en ny liten uppdatering...

Just ja igår så klippte jag gräset själv... Och det var ju ett bra tag sedan jag klippte gräset så det var ju lite ovant men det gick så nu är nästan hela gräsmattan klippt... Skönt iom att vi hade en snok på tomten i förrgår.

Ne nu ska jag ta hand om Ronja och sen jobba...

Ha de alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0