Jobba...

Jag var idag på det första styrelsemötet för Unionen Hermelin för detta året, det är så kul att komma tillbaka till jobbet och träffa arbetskamraterna igen jag saknar dom så. Det sas mycke om allt och inget och jag fick ett uppdrag inför kommande årsmöte, och när jag kom hem och satte mig vid datorn för att påbörja detta uppdrag så har jag inte behörighet för att kunna göra det... Typiskt... Fick maila ordföranden för att fråga hur vi ska göra nu och mailade även ansvarig för funktionen som jag inte hade behörighet till för att ev kunna lösa problemet, som styrelsemedlem bör man ha behörighet till att kunna göra vissa saker i klubben tycker jag...

Det var allt för nu... Återkommer senare kanske....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0