Tre små bissingar!!

Ja Ronja har nu tre små bissingar i sin lilla mun och hon är så söt... Bildbevis på det kommer när man ser den bättre...

Tyvärr blir det inga bilder på groventren idag som jag lovat för det blev inte nåt mer bygge idag för pappa hade inte alla grejer till det som skulle göras och hade inte möjlighet att åka in och fixa det idag så det blir förhoppningsvis i veckan som den blir färdig... Det har ju inte varit så jättebra väder idag heller så det har haft en biddragande del i det hela...

Vi gick ner en sväng till mormor och morfar när syrran och Samuel kom en sväng... Dom hade tänkt att dom skulle bada och sola men det fanns inte så mycket sol idag och det var bara 24 grader i vattnet idag så varken solning eller badning blev det för deras del idag... Det var bara Robin som badade idag...

Ne nu ska jag snart nanna kudde har sätt en repris på Storm Chasers innan jag satte mig med datorn i sängen så nu är jag lite trött...

Hörs i morrn... Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0