Blogg design!

Ja den får nog vänta den nya designen som jag vill ha på min blogg, jag vet hur jag vill ha den men har varken ork eller tid eller lust att byta fast jag känner att denna jag har nu är lite old... Ja ha vad har hänt idag då?? Jo jag och Ronja var ju och lämnade Robin dagis i morse och sen så åkte jag och Ronja till Coop och köpte nya skor till Robin, lilla killen har ju hela 27 i strl på skor.. uj uj han börjar bli stor... Sen så åkte vi hem en stund lillfia och jag, käkade lite frukost och sen så busade vi lite och sov även lite middag ett tag. Vid ca 12:45 så åkte vi ner till mormor och morfar och hämtade posten och fikade lite, mormor skulle vara barnvakt till Ronja när jag åkte in till stan för att möta upp kassören i fakliga klubben så efter att lämnat Ronja till mormor så åkte jag in till stan och möte Marie för att sitta i ca 15 minuter och vänta på att få komma fram och få reda på att vi inte kunde öppna nått konto för att vi inte hade rätt information med oss eftersom vi inte hade nån mer information mer än våra legitimationer typ, så det kontot får vi ta efter midsommar då ordföranden är tillbaka i Sverige och kan hjälpa oss att ta fram det vi behöver för att kunna fixa kontot. Efter att Marie och jag gått varsin väg efter Swedbank besöket så gick jag till Kicks och hittade den parfym som jag ska införskaffa så fort jag fått pengar... Britney Spears Midnight Fantasy... Mmmm den luktade så gott och den passar nog mig perfekt, och så gillar jag ju Brittan;) Efter att jag varit på Kicks så åkte jag upp till H & M för att köpa lite kläder till Ronja hade ju rabatt på kläder så jag passade på att köpa en tyff t-shirt, en skjorta och ett par jeans, jag hittade även en neutral klänning som jag bara var tvungen att köpa för jag tycket att det är så svårt att hitta neutrala tjej kläder till henne, men denna gången så hittade jag en som jag köpte och Ronja kommer att bli så fin i den. Efter att jag shoppat klart på stan så gick jag till bilen och sen så åkte jag och hämtade Robin som satt och kökade mellanmål, pratade med en av hans fröknar som sa att han är jätteduktig med att vara torr och gå på toan och det är ju bra, tyvärr så hade vi varit dåliga på att fylla på hans låda med kalsonger så han var utan kalsonger i byxerna idag men det hade gått bra iaf så på Tisdag så måste vi ta med lite extra kalsonger till dagis. När vi sen kom hem till mormor så fikade vi igen innan vi åkte hem och hemma sen så har Robin själv gått på toa och både bajsat och kissat, stora pojken...

Ne nu ska jag surfa vidare ett tag sen så ska jag sova, har lite disk att ta hand om och lite tvätt som ska tvättas och läggas undan, lite dammsugning och sen lite bus med barnen måste läggas till där oxå...

Så natti alla som vill läsa min blogg, som sagt ni får gärna kommentera;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0