Blogg!!

Jo jag är nog nöjd med utseendet på bloggen, men som sagt så får vi väl se om den får vara så eller om jag ändrar på den senare... Ni får gärna kommentera vad ni tycker, kul att se vad andra tycker om ens val av färg och så;)

Annars så har vi inte gjort så mycket idag, har firat Robin som har namnsdag idag. Han fick ett par svarta gardiner med dödskallar på och ett vitt påslakarnset med dödskallar på, pluss att han fick en ny vattenpistol igår och så fick han välja mat idag och han ville ha Mc Donalds Happy meal med kykling så då fick han det...

Annat som vi har gjort idag är att gå igenom alla barnkläder som Ronja har vuxit ur och som ska läggas undan till nästa i familjen som ska ha barn och sen så gick vi igenom alla kläder som Robin vuxit ur som Ronja ska få använda innan även hon vuxit ur dom... Annars så har vi inte gjort nåt mer, bara varit och det har varit helt ok...

Mer blir det imorrn.... Ha det gott alla....

Kommentarer
Postat av: svärmor

Hej hjärtat. jag tycker att det är snyggt, men lite svårare för mig att se det blåa mot den svarta bakgrunden. Men Du vet ju hur jag är(lite halvblinner)



puss och kram

2009-06-08 @ 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0