Depp, depp...

Det känns som att ingen bryr sig om vad jag säger idag... Inget jag säger har nån betydelse eller mening... Det jag sagt idag har inte varit nått krav eller nått från min sida utan bara sagts med omsorg och för att jag bara vill väl... Men ändå så känns det som att jag inte blivit tagen på allvar... Varför ska jag bry mig??? Varför ska jag öppna munnen när jag ändå bara verkar vara luft... Ne det är ingen bra dag och jag mår skit pga av det... Jag blir irriterad på mig själv för att jag är så lätt retlig och för att jag känner mig som en no body... Hela dagen känns som jag har blivit överkörd eller som att jag är ett skämt... Men man har väl såna här dagar och man måste leva igenom dom ändå även om man gärna kan vara utan dessa...

Skriver mer sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0