En hyllning till mina svärföräldrar!!

Till mina älskade svärföräldrar!!!

Ni är så underbara.. Enda från den dag som Tomas tog med sig mig till er så har jag kännt mig hemma... Ni är så lätta att prata med och man kan säga vad man tycker och tänker utan att behöva bry sig om vad man säger eller hur man säger det...

Till min älskade svärfar...

Tack för att du är du... Älskar dig massor!!


Du är den där hokuspokus tanten med massor av hitte på... Jag älskar dig för att du är som du är... Helt underbar helt enkelt...

Älskar er!!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

eftersom Du är världens gulligaste försöker vi vara lika trevliga tillbaka. Du vet att vi lever för våra barn både pojkar och flickor och ännu mer för våra barnbarn. Vi älskar Er nu och för alltid svärmor och svärfar

2009-06-06 @ 17:43:37
Postat av: svärmor

Du vet att Du är mitt allt tillsammans med man och barn såklart. älskar Er så mycket så Du kan aldrig förstå



Svärmor.

2009-06-06 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0