...

Kvällen har varit relativt lugn, vi har bytt ut vårt matbord som vi hade när vi bodde i lägenheten till det bordet som vi hade när vi bodde här första sommaren och hade huset som sommarstuga, det gamla bordet är längre men inte lika brett som den andra som vi har nu. Men tanken är ju att vi ska byta ut detta bord oxå sen mot ett nytt större och plats för 6 personer (7 med en stol/barnstol på högsätet) istället för 4 som vi får plats nu (5 med stol/barnstol på högsätet) men det får ju bli när plånboken är lite större än den är nu;) just nu så är inte det ett prio1 direkt, finns lite som måste fixas innan och det får vi ta en annan gång...

Imorrn så händer det väl inte så mycket kan jag tänka, ska ju gratta Robin på sin namnsdag och så ska jag in till okq8 skarphagen och hämta paketet från Jotex så Robin får nya gardiner och nytt påslakarnset med dödskallar på och vi får en ny gardin som fungera som typ en persien så vi kanske kan få lite mörker i sovrummet, skulle sitta fint nu iom att vi har morgonsol in i sovrummet på mornarna... Och så har jag köpt ett eller om det var två nya påslakarnset till oss oxå... Ska bli kul och se vad det var jag beställt:) Men nu ska jag sova...

Natti alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0