Min lilla pojke har blivit stor!!

I morrse när vi gick upp snoriga och dana så var jag tvungen att byta på Ronja eftersom hon är så lös i magen så vill man byta ganska direkt när man hör att hon gör nåt så det första vi gjorde var att byta på henne och när vi är där vid skötbordet så kommer Robin springande in på toaletten, ja blev så förvånad så jag var tvungen att fråga vad han skulle göra och han svarade: Jag måste kissa... Min lilla duktiga kille, han hade visserligen blöja på sig men den tog han av sig och det var bara lite lite kiss i så han har varit torr hela natten... Gud vad stolt och glad jag blir... Han har faktiskt varit väldigt duktig med att gå på toaletten själv flera gånger nu den senaste tiden och det händer bara färre och färre olyckor...

Annars så har dagen varit som vädret, grått och blött, inte bara att det regnar från himmelen utan näsan rinner oxå suck... Så mycket mer än det här blir det inte idag tyvärr för vi har inte gjort nåt kul, tittat lite på en trasig tv, det går att kolla på den men bilden är hel keff och vi ska köpa en ny när ekonomin godkänner och det hoppas jag att den gör snart för det är inte kul att ha det så här...

Ne nu ska jag sova... Natti...

Kommentarer
Postat av: svärmor

Krya på Er. Ni får ju inte vara sjuka till midsommar.

Visst har ni världens bästa ungar.

2009-06-13 @ 09:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0