Omotiverad till att träna!!

Jag har ju varit duktig och tränat ganska hårt nu ett par månader men har nu under den senaste 14 dagarna ca inte haft nån motivation alls att fortsätta så tyvärr så får det nog bli beach 2010 istället för beach 2009... Jag har sagt till mig själv att näst nästa vecka så måste jag börja röra på fläsket igen och om ni undrar varför just näst nästa vecka så är det för att jag kör en reningsprosses av kroppen just nu och då orkar inte kroppen med träning har jag märkt, men sen så ska jag fan börja träna igen, har minskat hela 4 cm till runt midjan sedan jag började med reningen och det måste jag bevara och minst 1 cm till ska bort och sen så ska det till lite muskler på magen oxå sen är jag nöjd...

Just ja, har ju börjat tänka på min hud i ansiktet och att det inte är snyggt med en ålder av 30 och finnar... Så jag gick faktiskt på ett reklam erbjudande och till min förtjusning och plånbok så funkar den faktiskt och jag tänker fortsätta med den... Pluss att jag har beställt smink från samma företag som blir billigare än att köpa på stan...

Ne natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0