Tidig sänggång...

Ja idag blir det nog tidig sänggång för en gångs skull, är aptrött och det kan jag faktiskt skylla mig själv, för jag har inte ätit nån frukost idag så där fick jag igen för det...

Annars så har det inte hänt så mycket jag har varit och lämnat Robin på dagis, lekt med Ronja, lämnat Ronja hos mormor och sen åkt och hämtat Robin som börjar sitt sommarlov imorgon så det var att plocka med sig alla hans reserv kläder och regnkläder från dagis och efter det så åkte vi till Eneby och köpte en sommarlovs tårta ( en swartswaldstårta) och lite balonger och sen till OKQ8 Skarphagen för att hämta två paket som jag fått avisrat till mig och sen hem till mormor och fika och invänta att Tomas skulle komma hem sen var det bad för hela slanten...

Nu är jag bara trött trött trött så jag ska nog snart ta och gå och göra mig iordning för natten och sen gå och lägga mig... tyvärr så är det så spännande på våra bästa år nu så jag måste nog se nåt avsnitt iaf innan ögonen inte klarar av att vara öppna, men vi får väl se..

Najt najt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0