Oj oj oj oj...

Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har uppdaterat här på länge, men ni kommernterar ju inte så mycket heller så det jämnar ju ut sig:)

Ja hopp här har det hänt grejer, Ronja kryper och ställer sig även upp på knä mot saker just nu och vi väntar bara på att hon även ska börja ställa sig upp på fötter som hon visserligen har gjort några ggr men tycker att det är lite jobbigt ännu som tur är... Annars så sitter hon ganska stadigt nu och det är ju kul, hon har dock inte fått några tänder ännu men det är nog bara en tidsfråga.

Robin är just nu sjuk med både hosta och feber stackarn, krya på dig älskling!!

Annars så är det ganska mycket fackligt just nu men det är bara kul.

Kraaaam allllla...

Kommentarer
Postat av: farmor

det vet jag väl mina barnbarn är bäst. stackars robin han måste bli frisk det är bättre att jag är sjuk än att han är det.

vet jag väl. mina barnbarn är bäst.

2009-03-11 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0