Går ganska bra...

Att Tomas jobbar natt iaf för mig för det är tur att man har så snälla barn. Fast i går kom Robin och jag ihop oss lite grann innan han gick och lade sig, men det löste sig tillslut. Ronja somnade dock lite senare än vad hon brukar men hon somnade iaf och sov nästan hela natten i sin säng, hon vaknade vid 3 tiden tror jag att det var och ville ha mat och efter det så somnade hon om i sin säng och sen vaknade hon ca 05:50 och vi skulle ju ändå upp vid 06:00 för Robin skulle till dagis och farmor och farfar hämtade honom 06:30. Tomas var hemma vid 07:00 ca och då tog vi oss en matbit för att sen gå och lägga oss igen sen gick vi inte upp förrän vid 13 tiden tror jag att det var och även jag behävde den tuppluren kan jag säga för det tär på en att ha nattvaket helt själv, men förhoppningsvis så ska ju inte Tomas jobba natt så länge till och han lär väl byta jobb precis när vi kommit in i det hela och inte tycker att det är så farligt. Det är ju tur att jag inte jobbar utan är mammaledig för hade båda jobbat och han hade jobbat natt så vet i tusan hur man skulle klara det, träffas i dörrn när jag börjar och han kommer hem och sen få jättelite tid med varandra sen innan han åker till jobbet när jag slutat, ne det är tur att jag är hemma just nu. Ja det har ju inte hänt så mycket eftersom vi sovit mest hela dagen så det blir tyvärr inte så mycket skrivet idag. Robin var ju tillbaka på dagis efter 6 veckor och kraschade ganska duktigt när han kom hem med farmor och farfar. Jag är så tacksam för att farmor och farfar ställer upp och kör honom till och från dagis iaf denna veckan, får se hur vi gör nästa vecka.

Detta var allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0