Gullängsbacken rules!!

Ja så är det!
Kvällen börjar med att vi körde en omgång När och fjärran och när den spelomgången var slut så stod Tomas som vinnare. Efter det så körde vi TP i lag, men morfar tröttnade på allt stoj som var så han tackade för sig och gick hem och jag förstår honom för jag blev själv besviken på en person. Jag säger inte vem men alla vid bordet vet vem det är och det räcker. Så Josefine som kom när vi spelade När och fjärran fick hoppa in i lag Heljetorp och spelet fortsatte. Frammåt 21 tiden så gav jag Ronja sin kvällsmat och skulle gå upp med henne för att sova för hon var väldigt trött, men nån hade fått lite förmycket innan för tröjan så personen i fråga blivit väldigt högjudd så Ronja kom inte i säng förrän ca 00,00 och det är väldigt sent för henne.

Jag tycker att är man bortbjuden till nån så får man faktiskt se till att man inte får i sig så här mycket som denna personen fick i sig. Är man hemma därimot och har fest själv så kan det väl gå ann men inte när man är bortbjuden. Och när man säger till att nu får du vara lite tyst för barnen ska sova och nonscharlerar det helt det är lite dålig stil, och sen när man vet att nu ska barnen sova och ändå inte bryr sig. Ne en ursäkt skulle jag vilja ha innan jag bjuder hem denna personen igen på fest, på fika går väl bra men inte fest utan en ursäkt. Jag var faktiskt så nära att be denna personen att gå hem eller åtminstonne bry sig om sitt eget, för när jag sitter och ska amma Ronja som är så hungrig och så uppstressad pga stoj och som säger att hon är inte hungrig det var nästan droppen. Ne nog om det.

Detta är Tomas sista dag som ledig innan jobbet i Nyköping. I morgon kl. 22,00 ska han infinna sig på arbetet och kommer inte hem förrän vid ca 07,00 på måndag morgon, jag hoppas bara att Robin är snäll mot honom när han vaknar sen och märker att pappa sover. Måste komma på nåt där. Vi kom överens med farmor och farfar att dom sköter lämning och hämtning från dagis den första veckan Tomas jobbar bara för att det inte ska bli så mycket på en gång och det tycker jag är jättesnällt för då kan jag koncentrera mig helt på Ronja. Tack så jättemycket för att ni är så snälla!!

Ne nu har jag inte mer just nu att skriva får se om jag kommer med en uppdatering om dagen senare.

Ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0