Jobb besök och BVC besök!

Det var ganska skönt att ha Robin sovandes hos farmor och farfar i natt, vi kunde helt ägna oss åt Ronja och vi fick till och med se en film på ca 2 timmar innan hon vaknade och ville ha mat för att sen somna igen och sova själva i sängen i ca 3 timmar innan hon vaknade igen och ville ha mat och efter det så fick hon sova i våran säng. 

Idag har vi då varit på besök på Hermelin som jag hade lovat att jag skulle göra, tyvärr så var inte alla där och tyvärr så hade en av tjejerna jag har haft bra kontakt med innan jag gick på föräldraledighet slutat och det var tråkigt för det skulle vara kul att träffa henne igen tur att hon finns som vän på Facebook. Efter att vi hade varit på Hermelin så åkte vi till Returpungten och slängde lite skräp och efter det så åkte vi till BVC för att se hur tung och lång Ronja har blivit och hon har gått upp bra i vikt från 2975 gr till 3650 gr och från 48 cm till 49 cm...

Ne nu måste jag ta hand om en sur Ronja.

På återseende i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0