Mycket på en dag!!

Ja idag har det varit mycket, Tomas kom hem vid 07 tiden och sedan sov vi fram till 12 ca. Åkte ner till mormor och morfar med lite tvätt och hämtade posten, sen åkte vi in till stan och till Guldfynd på Maxi för att fixa en doppresent till kusin Linnea. Efter det åkte vi till Babyproffsen och jag sprang in och handlade det som jag skulle ha där, efter det åkte vi till Pema för att Tomas skulle hämta lite kläder på Skeppa så han var tvungen att lägga in en beställning på Pema först. Efter det åkte vi till Kårtorp för att hämta Robin och hälsa på farmor och farfar, dom bjöd på mat och god efterätt till och när vi hade ätit så var klockan så mycket att det var dags att åka hem. Väl hemma ja nästa iaf för vi var tvugna att åka och fixa tvätten först men efter det så åkte vi hem. Och när jag skulle natta Ronja så kom vi på det att vi glömt Ronjas minifom hos farmor och farfar så Tomas och Robin åkte iväg och hämtade det, ibland har man inte huvudet med sig nån gång..

Det var nog allt för idag tror jag..

Kramizar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0