Raindrops keeps falling on my head!!

Ja det bara regnar och regnar och man blir bara mer och mer deprimerad av det tråkiga vädret. Ja och inga direkta promenader blir det ju när det är sånt här väder, hoppas att det kan bli ändrigar i vädret snart så man kan få börja ta sina dagliga promenader med Ronja i vagnen och så jag kan få komma i form lite för det lär ju inte hända så mycket om jag inte börjar röra på mig nåt.

Ja om ca 2,5 timmar åker Tomas och jobbar på sitt nya jobb i Nyköping, det kommer att bli spännande att se vad det är han kommer att hålla på med och hur länge han ska vara där och hur han kommer att klara det eftersom han aldrig har jobbat natt förrut.

Själv har jag varit väldigt slö och inte gjort så värst mycket, skulle ha plockat fram kläder som Robin ska ha med sig till dagis på tisdag och som jag måste stryka på namnlappar på men har inte haft ork till att gjort ännu. Får se om jag gör det innan Tomas åker eller annars så måste jag få det gjort i morrn vi får se. Ronja ligger just nu och sover så jag kanske hinner att göra nåt innan hon vaknar.

Ja som sagt här har allt gott i slowmotion i dag och mycket är nog pga vädret som gör att man inte vill göra nåt vettigt, skärpning vädret nu måste det snart bli bättre...

Ne det var nog allt för idag, skriver säkert nåt i morrn kväll för att berätta hur det har gått för mig under natten och dagen och hur det har gått för Tomas på nya jobbet.

En liten bild på vårat nya lilla charmtroll..
En trött liten Ronja.

Ett litet leende förgyller ens dag..
Ett litet leende lyser upp ens dag...

Kramizar så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0