Total kaos!!

Ja det blev det igår. Robin somnade i soffan och Ronja somnade efter mycket om och men i min famn så jag började att lägga henne och efter det så bar jag upp Robin i sin säng. Ronja somnade vid ca 22 och då brukar hon sova fram till 02 som tidigast, och det hoppades ja ju på men inte då hon vaknade vid 00:00 ca så då var det bara att springa ner och värma en flaska. Tyvärr så vaknade Robin samtidigt som jag stod och värmde flaska av att han hostade så dant och tyvärr så har han en väldigt dum vana att när han får ont i halsen och hostar så ska han skrika så där stod jag med en skrikande hungrig unge på armen som väntade på att flaskan skulle bli varm och en skrikande unge på sitt rum som hade ont i halsen. Robin lugnade ner sig lite granna efter ett tag och jag kunde ge Ronja sin flaska och får henne precis att somna då Robin börjar skrika igen efter pappa så jag springer in i hans rum och frågar om han ska sova i mamma och pappas säng men han bara skriker och inne i vårat rum så vaknar Ronja igen så där står jag med två skrikande ungar igen.. Total kaos... Robin somnade om ganska direkt när han kom in i vårat sovrum och fick lägga sig i pappas säng men Ronja däremot ville inte somna om förrän vid typ 04:00 tiden så jag har varit vaken från 00:00- 04:00 ca i natt och var ganska trött i morse så jag bad Tomas snällt att ge mig ca 2 timmar som han kunde ta Ronja och Robin så jag fick sova även om han var väldigt trött efter nattens arbete så gjorde han det så han fick sova till 17 sen.

Det var allt för idag, och jag hoppas att det är lugna gatan i natt istället...

Kramizar!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill gärna fortsätta läsa om mina kusiner även efter månadsskiftet!

2008-08-25 @ 22:05:30
URL: http://gbggroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0