Svacka!!!

Jag är sur och besviken på mig själv just nu... Jag vill göra om min blogg så den blir lite personligare och snyggare, jag vet hur jag vill ha den på ett ungefär... MEN... Jag har inte orken att göra om den...

Jag har två exempel på hur jag vill ha den...

Första exemplet är: Jag vill ha rosa bakgrund med körsbärsblommor på, precis som temat på MSN. Men jag hittar inte nåt som liknar det så jag blir bara deppig...

Andra exemplet är: Jag vill ha svart eller mörktvinröd bakgrund med sai på men jag orkar inte leta efter en snygg bild på nån sai och jag orkar inte ta kort på dom sai jag har och hålla på i photoshop...

Ja jag är väldigt bekväm och lat när det gäller såna saker ibland... Men just nu har jag ingen motivation till det... Vill bara att det ska finnas där för mig att klippa och klistra utan att jag behöver göra nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0