Tillbaka till vardagen!!

Japp, min minisemester i Mora är nu slut och då är allvaret tillbaka... Men men... Det är skönt att vara hemma oxå, att få sova i sin egna säng och kunna springa naken utan att bry sig om att brorsan kan se en;)

Ja dagen har inte varit så himmla ansträngande kan man väl inte säga, Robin och Ronja har lekt med varann en del på golvet medan jag knåpat med bloggen och äntligen fått in min ipod där jag vill ha den... Gu vad duktig jag är... Hoppas bara ni inte har hög volum på högtalarna när ni går in och läser... Då får ni säga till om ni tycker att volumen är för hög för då får jag gå in och fixa det...

Kommer med ett bättre inlägg i morrn tror jag för jag har inte mer att skriva just nu...

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0