Bilder...

Ja ha vad har hänt idag då? Jo vi åkte in till BB-motagningen och tog lite prover och undersökte Ronja idag och allt var bara bra med henne och ja vad annars hon är ju en Heljelid varför skulle det inte vara bra med henne? Efter att vi varit på BB-motagningen så åkte vi till Coop och handlade och Ronja sov hela tiden vi var och handlade så så rolig var hon;-) Ne skämt och sido hon är helt underbar. Just nu ligger hon i pappas famn och sover och det gör storebror Robin oxå fast inte i pappas famn förstås utan i andra delen av soffan. Ja så mycket mer har väl inte hänt idag utan när vi kom hem så packade vi upp varorna och Ronja åt en gång sen gick vi ner till mormor och morfar och hämtade Robin för att gå upp till oss sen och äta lite mat och när vi ätit lite så softade vi lite för att sen gå ner till mormor och morfar igen och bli bjudna på välkommen till världen fika som mormor och morfar hade varit inne i stan och handlat. Efter fikat så gick vi ner till poolen och mormor och Robin badade och sen när dom badat färdigt så gick vi hem för att ge mormor och morfar lite lugn och ro för att packa för dom åker till Norge i morgon och blir borta till lördag.

Jo bilder på Ronja som jag utlovat kommer tyvärr att dröja ett tag till för jag har inte haft tid att fixa till dom ännu, men det kommer det lovar jag.

Det var allt för idag, se om jag skriver nåt i morgon..

Ha de så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0