Lite lugnare dag idag.

Ja denna dag har inte varit lika dramatisk som gårdagen som tur är. Värkarna stannade av inatt efter att jag tagit två panodil och det var skönt för då kunde jag få en hel natts sömn vilket kändes som att det var evigheter sen jag fick. Dagen började väldigt lungt för mig, låg och drog mig till ca 12 men jag sov inte hela tiden utan låg och gosade med Rizzo ( en av våra skogisar) i ungefär en och en halv timma vilket var väldigt mysigt och hon njöt i fulla drag. När jag sen orkade ta mig ur sängen och gå ner till Tomas och Robin så upptäckte jag vilken fin dag det var så det var bara att slänga ut katterna i kattgården och när vi höll på med det så kom morfar upp och Tomas och han började att måla färdigt huset ( dom har dock ett par dagar kvar att måla tyvärr så klara blev dom inte idag). Robin och jag tittade på ett tag innan jag gick in och började dammsuga och dona lite inne, iom att jag är så långt gången nu och har lite foglossning nu så är det inte så himmla lätt att dammsuga så jag tog två rum itaget innan jag var tvungen att ta en paus men hela undervånignen exkl badrum och tvättstuga blev klara i dag iaf. Resterande rum tar jag nog i morrn efter att vi varit uppe och kört en CTG kurva igen om det inte är så att jag blir kvar där uppe det vet man inte, skulle vara ganska skönt om dom sa det att det är lika bra att du stannar kvar här för du ska föda nu. Men det tror jag ju inte, kommer hon inte inom dom närmsta dagarna så kommer jag säker att gå över tiden det skulle inte förvåna mig ett dugg. Men jag har faktiskt fått tillbaka värkarna och om vi har tur så drar det igång på allvar snart och det skulle inte göra nåt om det skulle dra igång inatt...

Har tagit lite bilder över vad vi gjort under dagen, eller jag sa svinskiten snarare vad Robin och Tomas har gjort under dagen och morfar är med på ett hörn också.

Robin sitter på morfars åkgräsklippare.
Här har vi Robin som sitter på morfars åkgräsklippare medan morfar fixar lite färg till sig. Robin är väldigt fascinerad av traktorer och stora maskiner och då är det bra att ha en morfar som är fd bonde och som nu driver eget åkeri, han har ju både traktorer, grävmaskiner och lastbilar.

Gubben min målar lite.
Här har vi en snygging som målar och står i...

Molly och Frenchy.
Några av kattena råka fastna på bild oxå, till höger har vi Frenchy och bredvid henne Molly. Tror även att Frencys mamma Jaquline syns med på bilden oxå.


Såg ju när jag flyttade över bilder från kameran till datorn att vi hade bilder från när kusin Linnea var uppe och här tänker jag nu dela med mig lite av dom bilderna oxå...

Här hälsar Robin och Linnea på varandra.
Här sitter Linnea i mitt knä och Robin hälsar på henne.

En stolt kusin Robin som hälsar på sin lilla kusin Linnea.
En stolt kusin Robin som hälsar på sin lilla kusin Linnea.

Hej kusin Linnea.
Hej kusin Linnea säger Robin.

Det var allt jag hade att dela med mig av idag, hoppas att jag kan komma med mer roliga uppdateringar i morrn.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0