Nu snart kanske!!

Lilla Ronja vill titta ut. Har haft lite värkar och molande värk i ryggen idag och det känns som att hon håller på att lägga sig iorndning för att komma ut. Vi får väl se om hon vill det inom dom närmaste dagarna, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till för det är inte kul längre att vara så här ovig och allmänt tung.

Ja ha vad har hänt idag då? Jo morfar var redan uppe hos oss och målade när vi vaknade ( för er som inte har hajat det ännu så är det Robins morfar och mormor och Robins farmor och farfar som jag pratar om när jag skriver så. Mina far och morföräldrar finns tyvärr inte längre och det känns roligare att skriva ut Tomas och mina föräldrar så istället för namn eller att dom är våra föräldrar) och vi hann släppa ut katter och Tomas han att börja måla innan farmor och farfar kom för att hjälpa oss med lite saker dom oxå. Dom hade med sig deras vedklyv så dom har hjälp oss lite med veden idag och farfar har hjälpt Tomas med att måla lite och farmor har varit lite barnvakt. Och efter att vi ätit lite pastasallad så åkte Tomas in till stan för att köpa lite grejer till frukost tills i morrn och när han kom hem så gick vi ner till mormor och morfar alla fyra och Robin, Tomas och farmor badade lite (bilder från det kommer kanske i morrn) och efter det så gick vi hem till backen igen och Tomas gjorde en rödavinbärspaj och när den var klar så kom mormor, farmor och Robin upp och vi fikade lite. Senare på kvällen när Tomas och morfar hade gett upp målandet och morfar hade gått hem så grillade vi andra lite kykling och korv och sen gick vi in för dagen och tittade lite på tv för att sen gå och lägga oss. Farmor och farfar sov över hos oss.

Har nu på kvällen börjat känna av mer sammandragningar och värkar så vi får väl se vart det tar vägen om vi kanske åker upp till BB i kväll eller hur det blir. I så fall har vi ju barnvakt mycket nära och det är ju bra.

Ne det var allt för idag...

Natti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0