Börjar släppa...

Japp nu börjar äntligen förkylningen att släppa för oss alla här och det är skönt för då kan man kanske bli lite människa igen istället för någon snorande zombie som går omkring här hemma... Och det gör ju oxå att jag kan börja att träna på allvar igen och det behöver jag nu det känner jag... Har idag införskaffat en yoga matta och så har jag ju mina sai som jag kan börja träna med oxå, hittade övningar på YouTube som var väldigt bra att använda både som träning med sai och som träning i största allmänhet och dom va jobbiga oxå så det här blir nog bra... Kanske jag kan bli av med fläsket på magen... hoppas hoppas...

Annars då vad har hänt inte mycket som vanligt... Det är total stopp på händelser här nästan... Jo vi var ju och besiktigade bilen och fick två tvåor och det var en spindelled som var glapp och är tvungen att bytas ut och sen så var däcken snedslitna så dom var oxå tvugna att bytas ut så där vet ni vad vi gör innan den 3/11, mekar bil hehe... Ne inte riktigt spindelled lämnar vi åt verkstaden denna gången inget hemmamek här inte och däcken får dom lägga på på däckfirman åt oss... Blir väl ett himmla dragande och slitande när däcken skall bytas från sommardäck till vinterdäck.. Men men det är ju bara att spänna musklerna.. ähum vilka... och dra i eller hur? ;-)

Snart är det dags för Ronjas dop och jag hoppas att hon kan ha nån av dopklänningarna som vi har, ska prova min dopklänning och kan hon inte ha den så får vi prova Robins och kan hon inte ha den så blir det problem för då måste vi köpa en ny och hur ska hennes se ut?? Ja ja den dagen den sorgen..

Ne nu har jag inte mer att skriva om idag, ska snart sätta mig med min fackliga kurs som snart är klar och det har varit mycket info som man måste ta in.. hua... Men man måste ju som fackligt arbetande veta vad som gäller när folk kommer och frågar ju... Så det ska jag snart sätta mig med...

Ha det gott alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0