En liten uppdatering!!

Ja faktiskt så ska ja uppdatera lite nu, det var ju ett tag sen jag gjorde det känns det som.

Vad har hänt då?? Jo, min bror Niklas har kommit tillbaka igen, han var och jobbade ett par dagar och så nu i fredags så kom han tebax och just i fredags så gjorde vi väl inte så himmla mycket men idag lördag så har vi varit iväg och bowlat. Det var jag, Niklas, Henrik och Josefine som var iväg, Tomas hade så ont i händerna så han ville inte följa med så han var hemma och var barnvakt istället. Det var faktiskt kul att bowla men det var ju evigheter sen ja gjorde det så vem vann då?? Ja inte var det jag iaf.... Ne det var Henrik och på en andra plats så kom Niklas (grattis) Josefine på en tredje plats och jag kom sist... Men vadå det va länge sen ju...

Vi får väl se vad vi hittar på i morrn...

Ha de så gott alla

Pöss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0