Ett tag sen!!

Jag uppdaterade...

Men nu gör jag ett litet inlägg så här innan jag ska gå och lägga mig.

Ja det har inte hänt så jättemycket här så därför har jag inte tyck att det har varit nån mening med att uppdatera nåt. Löven har blivit gula och börjat att falla ner och det märks för nästan hela gräsmattan är lövbeklädd och tyvärr så har ju inte vädret varit så räffsvänligt så det har blivit en del löv på marken tyvärr. Men förhoppningsvis så ska det räffsas lite i helgen vilket blir på söndag för på lördag så är det dop... Japp på lördag döps lilla Ronja i Borgs kyrka och efter det så är det fika i kyrkstugan och sen så bär det av hem till oss för mina fastrar vill med all säkerhet komma hit och kolla hur renoveringen blev. Så lördagen kommer vigas helt till lilla Ronja och hennes dop, men sen på söndagen så kanske man kan ta sig lite tid till tomten förhoppningsvis.

Ja happ, jo just det har bokat tågbiljetter till Mora, det gjorde jag i söndags så den 28/11 så åker jag upp till min bror Niklas och hälsar på honom till den 30/11. Ska bli kul att träffa han igen och se hur han har det i Mora, men mer om det när jag varit där.

Ne nu ska jag nog snart gå och nanna kudde tror jag.

Ha det så gött..

Pöss och kram alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0