Förkyld!!

Japp så var man då förkyld igen då..

Så dagen har inte varit så produktiv direkt tyvärr..

Jag har dock gjort 1,5 delkurser i den grundkurs som jag gör just nu via facket, så lite duktig har jag allt varit.

Just det och så har jag äntligen hittat dom berlocker jag vill ha i mitt armband och det ska väl då vara så svårt att hitta men Pilgrim hade så nu har jag beställt dom tre berlocker som jag letat efter i evigheter känns det som.

Och så låg jag länge inatt och mindes det ända mötet jag haft med min halvlillebror som nu hittat mig efter så många år, jag träffade honom för första gången när han var 1 år gammal och vi var tillsammans med min biologiska pappa och hans mamma på kolmårdens djurpark. Jag kommer ihåg att vi lekte i bilen till och från djurparken och när jag skulle lämna bilen så tog han tag i min arm och ville inte släppa. Och sen så kommer jag ihåg ett foto jag fick när han var 3 år som jag har letat efter men som jag inte kan hitta nån stans tyvärr och det kortet kommer jag ihåg att jag hade framme på mitt skrivbord tills jag var ca 15 år gammal sen vet jag tyvärr inte vart det tog vägen men jag måste hitta det så är det bara. Och efter det så försvann kontakten helt tills nu då han letade upp mig och nu ska vi försöka lära känna varandra igen. Den lilla skitungen som jag bara kommer ihåg som en liten pojke har blivit stor, hur gick det till ;-)

Just det, min lillasyster har blivit med hus oxå. Stort grattis!! Dom van budet på kåken i fyrby som dom lagt bud på så nu flyttar dom från lägenheten på kungsgatan nästan till villa i fytby. Vet man ju vad man ger dom i julklapp och födelsedagspresent framöver hihi..

Ne nu ska jag ta min trötta hals och mina trötta ögon och gå och lägga mig snart..

Ha det bäst så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0