Host host...

Ja så börjar man då bli förkyld igen då.. Har himmla ont i halsen så det är väl bara att invänta en snorig näsa sen oxå tyvärr...

Vad har dagen bjudit på då? Ja vid ca 13 gick vi ner till mormor och morfar för att hemta posten och för att ta en fika jag, Robin och Ronja och när klockan närmade sig 14 så ringde jag till Tomas för att påminna om att han skulle köpa kattmat och för att säga att vi inte var hemma men jag han inte så långt förrän han svängde upp på parkeringen till mormor och morfar.

Annars så har dagen bestått av vedklyvning, barnbad och Tomas och Robin har varit och plockat svamp så ikväll blir det varma mackor med svamp. Jo just det när vi var nere hos mormor och morfar så gjorde Ronja nåt jättekul, när mormor duttade Ronja på nästan med Ronjas napp så log hon och vilket leende. Trodde att jag kunde få henne att le när vi kom hem oxå och visst gick det men självklart så ville ju inte kameran vara med då så det blev tyvärr ingen bild ännu på när hon ler.. Men jag har andra bilder på henne som jag tänkt visa er, så här kommer dom.

      
Här tränar vi lite på filten.   Hej och hå vad duktig
                                               jag är...

   
         Hej hej...                     Börjar att bli tråkigt på
                                              Filten...

Och som jag utlovade igår så skulle det ju komma bilder på huset innan och efter renoveringen och här kommer dom...

       

Huset utifrån innan                   Huset efter

      

Entren innan                            Entren efter

     

Nedre hallen innan              Nedre hallen efter

             

Vedspisen innan               Vedspisen efter

      

Köket innan                  Köket efter

      

Köket innan                  Köket efter

      

Kontoret innan            Kontoret efter

      

Kontoret innan            Kontoret efter

   

Kontoret innan                    Kontoret efter

     

Vardagsrummet         Vardagsrummet
innan                             Efter

  

Övre hallen innan              Övre hallen efter

   

Trappen innan                    Trappen efter

   

Trappen innan                    Trappen efter

Det har ändrats lite från förr till nu...

Ne det var alles för i dages.. Nu ska jag snart gå och sova..

Ha det bäst alla läsare av denna blogg..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej



Va fint ni har hemma, kul med nyrenoverat! Hur stort är huset?



Söta kort på lilltjejjan!



Jag fortsätter gärna läsa bloggen när du låser den, kan du inte skicka över lösen till min inkorg på familjeliv?



Ha det bra å krya på er



Kram

2008-09-02 @ 09:59:30
URL: http://linusludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0